La meva primera vegada

Monday, January 08, 2007

Som tiets!!!

Hola!! Avui ho he hagut de fer, he d'escriure un post, el primer del'any.

Ahir ja volia posa algo, i abans d'ahir, tenia un parell de coses per dir, pero no, avui tot allo ja no importa, potser ho poso un altre dia, perque avui la noticia es una altra:

Ahir, 3 de gener del 2007 la meva germana va tenir un nen

O sigui que:

Hem sigut tiets!!

Si, si, l'Ari i jo hem sigut TIETS. Com no, es la PRIMERA VEGADA que som tiets!!!

Quina ilusio, quines ganes, que be. No se com reaccionar. Ahir a les sis de la tarda em va telefonar me mare que me germana anava cap a l'Hospital que ja li tocava. I que ella hi aniria al cap d'un rato. Jo no hi vaig poder anar, hi anire aquesta tarda. Ai!! quina ilusio!! Un nen a la familia!!! jejejeje

Ai! no se que dir,

estic supercontent!!!!!!

Bueno ja no dic res mes, qeu estic fent bots a la cadira d'alegria, de nervis, de de de...... no se,

visca tot!!!!

PD.- AH! me n'oblidava, BON ANY NOU A TOTHOM!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home