La meva primera vegada

Wednesday, January 17, 2007

Meme confessionari

Be, es el PRIMER COP que em passen un meme d'aquests, no se si donar-li les gracies a la nessa o maleir-la, pero bueno, com es el primer doncs li dono les gracies (pero en veu baixa, si em fan fer molts memes d'aqeusts mes llavors ja veurem si li dic alguna coseta o no)

Es tracta de fer 5 confessions

  1. Una vegada de petit em vaig escapar del cole i vaig anar a berenar a casa els meus avis,mentres els meus pares i els profes em buscaven per tot el poble.
  2. Joder!! ja vaig pel segon i no se que posar....He sortit varies vegades a la TV, un cop em van fer una entrevista i tot per TV3 (allo del en directe)
  3. Jo mirava Cronicas Marcianas (sin comentarios... tbe he mirat algun dia gran hermano i mes frequentment OT)
  4. Quan vaig de festa m'encanta ballar, tot i que cada cop posen menys musica de la que conec i ballo menys, pero sempre que puc faig els meus pinitos com a Tony Manero (El protagonista de "Fiebre del sabado noche";)
  5. La assignatura que mes odiava al cole era Musica. Estava picat amb el profe i sempre "m'adormia" el dia que tocava (normalment a primera hora) de fet va ser la primera assignatura que vaig haver de recuperar a setembre, quan feia 7e (el que ara seria 2n de ESO)

En teoria li he de passar a la gent, pero em sembla que no li vull donar feina a ningu, o sigui que de moment li passo a qui m'hagi llegit i no l'hagi fet i tingui ganes de fer-lo. Pero que m'avisi, aixi edito i dic que li he passat, jejeejeje

Apa arew macussss

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home