La meva primera vegada

Tuesday, January 23, 2007

Idil.li Terribas-Molina

Ahir a la nit vaig estar mirant la TV, si si en comptes d'anar a dormir ben d'hora per llevar-me avui amb energies renovades vaig i m'enxufo a la TV, mirant programes xorres (es que els dilluns no fan re de bo) i de cop, mentre feiem zapping vaig posar "la nit al dia" peruqe feien el temps, amb el Tomas Molina.

Veient els dialeg i la complicitat que tenen el Molina i la Terribas, entre l'Ari i jo hem arribat a una conclusio (be, fa temps que hi vam arribar, pero ahir ho comentavem):

AQUI HI HA MARRO!!!

Si, no pot ser de cap altra manera, entre aquests dos passa algo. Que si es diuen tonterietes, que si estan rient tot el rato, que si es fan comentaris amb "segones" (molt sutils per aixo).

Si us fixeu, veureu que quan s'acosta l'hora del Temps a ella li canvia la cara, i quan comensa esta mes relaxada, mes contenta.

Pero aixo nomes passa quan hi ha el Molina, si hi ha algun altre home del temps ella esta de mal humor, o almenys esta seria, com duant tot el programa.

Per cert la imitacio que fan d'ella al Polonia es genial, a veure si algun dia fan un gag amb ella i el Molina, seria genial.

I no som els unics que ho pensem, un dia a "AIM?" (algunes imatges mes?) varen fer un video amb els millors moments dels encontres amb ells dos. Jejejeje

Com diria aquell de dinamita: "Reflexionem-hi sisplau, reflexionem-hi"

1 Comments:

Blogger jahisom said...

Aquest post me l'han borrat del bloc.cat, aixi que l'enllasare aqui.
Ho sento, he perdut els comentaris.

Aquests cabronets de bloc.cat, podrien avisar almenys

2:44 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home