La meva primera vegada

Friday, March 23, 2007

Nova imatge

No se gaires de vosaltres us hi haureu fixat, pero he canviat la imatge er mostrar. Si, ja se que no es una cosa molt novedosa, pero com que ningu diu res al respecte doncs ho faig notar a la gent en general.

Jo crec que la cosa ha millorat, abans tenia un dibuix guarro, "robat" d'una pagina web. I ara inc una foto meva, que si fa no fa fa el mateix (uf quants "fa" en tan poc espai!)pero es mes autèntica i es en color.

Aqui us poso les dues i em dieu què us semblen:

A l'esquerra la 1ª, jahisom, robada d'una pagina web que es el logo d'una comparsa de vinarós. Em va agradar, pero clar no es original. A mes no soc jo ni e res a veure amb mi.
A la dreta la 2ª, chicletcosmic, una foto meva, extreta d'una serie de fotos que ens vam fer quan am anar al carnaval de sitges disfressats precisament d'aixo, de xiclets cosmics, que es una canço de "la casa azul" molt friki.

Que us sembla? He gunyat eh amb el canvi? hi haura opinions per tot, mentestant us deixo la canço perquè hi aneu reflexionant.
(La volia posar en allo de que surt el play i tal, pero no em funciona. Cagon l'ou! un dia ho fare i sera una altra PRIMERA VEGADA, pero no ha pogut ser)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home